Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Φωτογράφισε το! Ιούλιος 2014 - Εβδομάδα #2

Πάει και η δεύτερη εβδομάδα του Φωτογράφισε το! Εντάξει, ακόμα δεν του έχω πάρει τον αέρα, αλλά που θα πάει, θα βρω τον ρυθμό μου....
Προσπαθώ σε εβδομαδιαία βάση να δείχνω τις φωτογραφίες μου, αλλά δεν είναι πάντα τόσο εύκολο..
Ειδικά αυτή την εβδομάδα που έχουμε προσαρμογή στον βρεφονηπιακό σταθμό! Ο Θανάσης μου είναι πια μαθητής!!! Έχει και τσαντούλα... χα χα χα Γελάω κάθε πρωί που τον βλέπω να παίρνει όλο καμάρι την τσαντούλα του και να ανοίγει την πόρτα να φύγουμε... Είναι απόλαυση!
Ας γυρίσω όμως στο θέμα μας!
Έτσι για να θυμηθούμε αυτή είναι η λίστα του Ιουλίου:

 Ο μήνας Ιούλιος!

Εβδομάδα #2 ( 08/07 - 14-07 )

Φωτογράφισε το!
Weekly board #2



08/07 Κάτι που δεν μου αρέσει
Αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου, είναι εκεί που παίζουν μικρά παιδιά να πετάνε τα αποτσίγαρα τους μερικοί αναίσθητοι.... Δυο δευτερόλεπτα να αποσπαστεί η προσοχή σου και είναι αρκετά! Και το χειρότερο από όλα είναι, οτι οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν τι μπορεί να προκαλέσει σε ένα μωρό, αν φάει κάτι τέτοιο....

09/07 Οικογένεια
Η ιερή λέξη οικογένεια δεν χρειάζεται περαιτέρω σχολιασμό.... Στη φωτογραφία είναι η αγαπημένη μου μανούλα, η αδερφή μου που είναι η λατρεία μου και φυσικά το γλυκό μου το μωράκι! Οι τρεις μεγάλες μου αγάπες...  Ααααα ψέματα! Στη φωτογραφία είναι και η ανηψούλα μου η Αννούλα, στην κοιλίτσα της μανούλας της!!!


10/07 Καλοκαιρινό ποτό
Καλοκαιρινό ποτό σε beach bar! Sex on the beach φτιαγμένο από τα χεράκια της μανούλας μου!!!


11/07 Φοράω αυτό!
...το υπέροχο κολιέ που έφτιαξα με τα χεράκια μου με το βελονάκι!  Αν δεν παινέψεις και το σπίτι σου εεεε???


12/07 Έξω από το παράθυρο μου
Όχι δεν είναι το παράθυρο μου, δεν είμαι τόσο τυχερή ωστέ να έχω την θάλασσα πιάτο...
Από το παράθυρο μου, δρόμο βλέπω και μάλιστα, οχι ιδιαίτερα όμορφο, γιαυτό και επέλεξα να φωτογραφίσω αυτό τη θέα, από αυτό το παράθυρο..... Απλά τέλεια!



13/07 Παγωτό
Παγωτό στο τραπέζι, παγωτό στην μπλούζα, παγωτό στα μάγουλα, παγωτό στα χέρια, παγωτό φυσικά και στα ρούχα της μαμάς.... αυτό συμβαίνει όταν τρώω παγωτό μόνος μου!!!


14/07 Θολό (μάντεψε τι είναι)
 Εντάξει δεν χρειάζονται και ιδιαίτερες ικανότητες για να μαντέψεις τι είναι! Το Αθανασάκι μου είναι, κοιμισμένο στο καθισματάκι αυτοκινήτου, ένα βράδυ που γυρνούσαμε τα δυο μας σπίτι.... Είναι η μοναδική φορά που κράτησε πιπίλα!

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!!
    Με εξέπληξε τρομερά το κοκτέιλ που έφτιαξε..η μαμά σου!! ;)

    Καλό μήνα με υγεία και δύναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή